door Ppapa » Do Mei 01, 2014 8:13 pm
Ik noem haar voor het gemak "mijn Petra de Boks" (handig voor Tijntje dat NPC het even opgezocht heeft). Dat maakt gelijk de hele situatie duidelijk, anders zou het verwarrend worden. Zag vandaag dat mijn Petra in Bevrijdingtoernooi 1995 deel 2 ook een prominente rol inneemt. Ze speelt daar een potje schaak met Frans Sanijs, een oude bekende van PPP. De manier waarop PPP (ookwel de Formateur) Frans laatst een Knuffel gaf suggereert dat ik via-via-via aan haar adres zou moeten kunnen komen.
Overigens, de manier waarop Advokaatje ("ouwe" snoepert!) mijn Petra wanhopig voor het beeld probeert te krijgen, terwijl in deel 1 ook al uitvoerig ingezoemd werd (op haar gezicht, ik zie jullie denken boeven ... (quote: Formateur, maar dan iets met schapen)), suggereert dat ik het zo gek nog niet gezien had.
Overigens Dikkie, je zou bij Tijntje moeten vragen of er komende seizoen een plekje vrij is, het is dringen. Zelf sta ik ook nog in de wacht, er schijnt nog een kleine kans te zijn mits ik mijn gedrag en score weet aan te passen aan de overige teamleden. Zelf juich ik een verlenging van je aanwezigheid uiteraard van harte toe, sinds onze autoritjes Utrecht-Veenendaal/Wageningen lang, lang geleden (ja, het is een super leuke dame; ja, ze heeft iets van universiteit ofzo; ja, ze verdient ook erg goed; ja, ze is gek op me; Maar ja, ik weet het niet zo goed......) kan je bij mij niet meer stuk!
Verder een brandende vraag: ik voel mij nu al een paar dagen voyeur sinds Bevrijdingtoernooi 1995 (deel 1) 13:27-14:08. Wie staan daar zo heerlijk te knuffelen op de achtergrond? Is het exhibitionisme of gewoon toeval? En nog erger: Is het mijn Petra?
En dan zomaar een "losse flodder": Als hij niet in een schaakvideo zou figureren, in welk soort film zou je dan 1 van onze meest prominente leden met snor, bril en engzins verwilderd haar uit Bevrijdingtoernooi 1995 (deel 1) verwachten?