Start nieuw seizoen

Op donderdag 3 september is het nieuwe seizoen van de Schaakvereniging Wageningen begonnen. Iedereen die wil komen schaken blijft ook de komende weken van harte welkom en kan gedurende vier avonden gratis meedoen. Er wordt elke donderdagavond gespeeld in de Vredehorst, Tarthorst 1.

De senioren spelen interne competitie van 20.00 tot 24.00 uur. Het is niet erg als u een paar avonden niet kunt komen of pas later in het seizoen wilt beginnen. U kunt zich opgeven voor één of meer proefavonden bij wedstrijdleider Jeroen Franssen, tel. (0317) 422 940. Als u niet direct wilt spelen, kunt u natuurlijk ook eens gaan kijken. U kunt elke donderdagavond gewoon binnenlopen.

De jeugd is welkom van 18.45 tot 20.00 uur. Het jeugdprogramma omvat les en een interne competitie. Meer informatie bij Frans Bonnier, tel. (0317) 426 363.

Voor sterke jeugdspelers, huisschakers en senioren is er nog een brugcompetitie van 19.15 tot 20.15 uur. Deze competitie is open en gratis toegankelijk voor iedere geïnteresseerde schaker van binnen of buiten Wageningen. Indeling geschiedt ter plekke, zodat iedereen die wil spontaan kan meedoen.